
یکی از افتخارات تیم برندینگ و تبلیغات هزارتو، همکاری با هاب اصفهان، مرکز نوآوری، فضای کار اشتراکی و شتابدهنده حرکت اول، بازوی سرمایهگذاری همراه اول است. هدف از این همکاری، برندینگ در اصفهان بود.
هاب اصفهان به عنوان یک فضای کار اشتراکی در اصفهان فعالیت میکند و به نوعی، تبدیل به خانه دوم استارتاپها و فریلنسرهای فعال در آن شده است.
در این مطلب به بررسی همکاری تیم برندینگ و تبلیغات هزارتو با هاب اصفهان میپردازیم و با روند پروژه برندینگ در اصفهان هاب بیشتر آشنا خواهیم شد.
هاب چطور جایی است؟
اگر شما در اکوسیستم استارتاپی اصفهان فعال هستید یا به عنوان فریلنسر فعالیت دارید، احتمالا نام هاب اصفهان را شنیدهاید.
هوشمند اول برنا که با نام هاب اصفهان شناخته میشود، از سال 1396 و با سرمایهگذاری و مشارکت همراه اول، شرکت کسب و کارهای نوپای حرکت اول، دانشگاه صنعتی اصفهان، شهرک علمی و تحقیقاتی و صندوق پژوهش و فناوری اصفهان آغاز به کار کرد.
این مجموعه به عنوان اولین مرکز نوآوری در استان اصفهان شناخته میشود و دو کار اساسی انجام میدهد:
- توسعه کارآفرینی
- سرمایهگذاری در ایدههای نوآورانه و استارتاپها
مدیریت این مجموعه با دکتر مهران کرمی و دکتر شهرزاد ترابی زاده است که در حوزه کسب و کار و منتورینگ نامهای شناخته شدهای در اصفهان هستند.
قبل از اینکه بخواهیم پروژه برندینگ در اصفهان هاب را بررسی کنیم، بیایید کمی در مورد نحوه کار هاب اصفهان صحبت کنیم تا اگر به دنبال محلی برای شروع فعالیت استارتاپ خود هستید، بتوانید از خدمات این مرکز نوآوری و شتابدهی استفاده کنید.

نحوه شتابدهی هاب اصفهان برای استارتاپها چگونه است؟
اگر شما هم جز آن دسته از افراد خلاق هستید که ایدههای پولسازی در ذهن دارند، توصیه میکنیم این قسمت از مطلب را از دست ندهید! برای عملی کردن ایده خود میتوانید روی هاب اصفهان حساب باز کنید.
اما این روند چگونه است و چطور میتوان از خدمات هاب اصفهان استفاده کرد؟
در اختیار گذاشتن فضای کار اشتراکی
یکی از مهمترین معضلهایی که استارتاپها با آن سر و کار دارند، فضایی برای دور هم آمدن اعضای تیم و شروع فعالیت است. هاب اصفهان با فراهم کردن فضای کار اشتراکی به این دغدغه پاسخ میدهد.
یکی از مزیتهای مهم فعالیت در فضای کار اشتراکی، ارتباطسازی . گسترش تعاملات با سایر استارتاپها و همچنین استفاده از ظرفیت فریلنسرهای فعال در آن است.

شتابدهی
کمبود منابع مالی میتواند سرعت رشد استارتاپ را کم کند و حتی یک ایده جذاب را با شکست مواجه کند. هاب با استفاده از منابع مالی سرمایهگذاران خود، به استارتاپها برای رفع نیازهای مالیشان کمک میکند.
باشگاه نوآوری
باشگاه نوآوری به اعضا کمک میکند تا برای مشکلات خود راه حلهای خلاقانهای پیدا کنند و علاوه بر حل مشکل، به توسعه فردی خود هم بپردازند.
رویدادهای استارتاپی
دیده شدن و برقراری تعامل با اعضای اکوسیستم استارتاپی باید جزئی از برنامههای یک استارتاپ باشد. هاب اصفهان با برگزاری رویدادها و ایونتهای استارتاپی مختلف، کسب و کارهای فعال در خود را از انزوا خارج کرده و به شبکهسازی بیشتر و بهتر آنها کمک میکند.
تا این جا با روند کار هاب آشنا شدیم. حالا نوبت آن است تا به بررسی پروژه برندینگ در اصفهان هاب بپردازیم.
هاب چه نیازی به برندینگ در اصفهان دارد؟
هاب به عنوان شتابدهنده و سرمایهگذار، حامی افراد و کسب و کارهای خلاق است. از این رو نیاز بود تا با اجرای پروژه برندینگ در اصفهان برای هاب، این مرکز در بین اعضای اکوسیستم استارتاپی اصفهان به عنوان یک مرکز شتابدهی حامی خلاقیت شناخته شود.
معمولا در پروژههای برندینگ، ما سعی میکنیم تا پس از بررسی زیرساخت کسب و کار مد نظر و با توجه به مخاطب هدف آن، یکی از ویژگیهای آن کسب و کار را به عنوان وجه تمایز و مزیت رقابتی شناسایی و در فرایند برندینگ و بازاریابی به کار بگیریم.
در پروژه هاب که با هدف برندیگ در اصفهان انجام شد، ما در تیم هزارتو پس از بررسی زیرساخت هاب، خلاقیت را به عنوان یکی از نقاط قوت این مرکز شتابدهی شناسایی کردیم و تلاش کردیم تا روی این موضوع تمرکز بیشتری داشته باشیم.
روند اجرای پروژه برندینگ در اصفهان هاب چگونه انجام شد؟
هاب یکی از مشتریان سخت و البته لذتبخش تیم برندینگ و تبلیغات هزارتو بود! این موضوع چند دلیل داشت؛
یکی از دلایل آن، تیم مدیریتی هاب بود. مدیران هاب اصفهان همگی از افراد شناخته شده در حوزه کسب و کار بودند و از فعالان اکوسیستم استارتاپی اصفهان. همین موضوع باعث حرفهایتر پیش رفتن جلسات مشاوره میشد.
در نهایت تصمیم بر آن شد تا با استفاده از یک استراتژی محتوای مناسب، به فعالیتهای هاب در شبکههای اجتماعی سر و سامانی داده شود تا در نهایت میزان آشنایی افرادی که در پرسونای هاب قرار میگرفتند، با این مجموعه افزایش یابد.
جمعبندی
هاب اصفهان به عنوان مرکز نوآوری، فضای کار اشتراکی و شتابدهنده حرکت اول، بازوی سرمایهگذاری همراه اول، وارد اکوسیستم استارتاپی اصفهان شد. این مجموعه به واسطه نوع فعالیت خود، به اجرای برندینگ در اصفهان نیاز داشت.
پس از بررسی زیرساخت های اصفهان توسط تیم برندینگ و تبلیغات هزارتو، به این نتیجه رسیدیم که برای اجرای این پروژه، بر روی ویژگی خلاقیت و خلاقپروری هاب تمرکز کنیم.
و نتیجه شد آن چه باید میشد! برندینگ در اصفهان آن هم به عنوان یک مرکز نوآوری و خلاقیت…
سوالات متداول
- چطور میتوانم برندینگ در اصفهان انجام دهم؟
برای انجام برندینگ در اصفهان، کافی است به تیم برندینگ و تبلیغات هزارتو درخواست دهید. پس از آن، ما برای بررسی زیرساخت برند در کنار شما خواهیم بود. نتیجه آن، بیرون کشیدن ویژگی بارز و مزیت رقابتی شما خواهد بود. پس از آن، کار ما شروع خواهد شد!
- شروع همکاری با تیم برندینگ و تبلیغات هزارتو چگونه است؟
برای شروع همکاری، فقط کافی است درخواست مشاوره خود را ثبت کنید تا اعضای تیم برندینگ و تبلیغات هزارتو با شما تماس بگیرند.
- مدت زمان اجرای پروژه برندینگ در اصفهان چه قدر است؟
این که پروژه شما چه قدر زمان ببرد، بسته به کسب و کار شما و وضعیت آن متفاوت است. مثلا اگر وضعیت زیرساخت کسب و کار شما مناسب نباشد، ابتدا باید مشکلات زیرساختی را برطرف کرد و بعد به سراغ مراحل بعدی رفت.